DIVENDRES 15 de MAIG

9:30 Credencials (ICATC)

9:45 Presentació

10:00 Ponència
Martín F. Echavarría (Universitat Abat Oliba CEU): La formació integral de la personalitat

11:00 Cafè

11:30 Ponència
Mercedes Palet (Psicoterapeuta): Vocació i espiritualitat del psicoterapeuta

12:30 Torre Bellesguard*
Presentació de PÒSTERS

14:00 Dinar

16:00 Taula Rodona
Vers una psicoteràpia integral

María Dolores Barroso López (Universidad Abat Oliba CEU), Stefano Parenti (Associazione Italiana di Psicologia Cattolica) y Juan Pablo Rojas Saffie (Asociación de Psicología Integral de la Persona). Modera: Fernando de los Bueis (Universitat Abat Oliba CEU)

18:00 Tallers

Taller 1 Com ensenyar la psicologia amb una vertadera integració de l’antropologia catòlica: l’experiència de la DMU. Helena Orellana (Divine Mercy University)

Taller 2 El model ortodox de la persona com a repte i recurs par l’enfocament integratiu en les ciències de la salut mental. Aleksandr Shevchenko (Església Ortodoxa de Moscú)

Taller 3 Espiritualitat relacional en psicoteràpia: aplicacions per la pràctica clínica. Steven Sandage (Boston University) i Joseph Currier (University of South Alabama)